Woning Onderhoud Plan
Schilderonderhoud
Installatieonderhoud
Serrebouw
Kunstof kozijnen
Overige diensten
Verkoop informatie
Klantenservice
Actueel
   
 
 
 
 
   
Klantenservice
Heeft u klachten en of idee?n? Laat het weten!
     
 

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag, ook al is dit voor beide partijen vaak vervelend. Wij hebben ons namelijk tot doel gesteld ??n van de beste onderhoudsdienstverleners van Nederland te worden. Dit kunnen we alleen bereiken als we weten wat we niet goed doen en als we inspelen op uw wensen en behoeften. Wij zullen er dan ook alles aan doen om samen met u tot en passende oplossing van het geschil te komen.

WOP zal in eerste instantie optreden bij geschillen tussen de u en de uitvoerder (schilder, installateur, etc). Daarnaast is er per branche een geschillenregeling van toepassing, dit conform de algemene voorwaarden van de uitvoerder.

U kunt uw klacht of idee melden via de contact pagina

Tips bij een geschil

Maak altijd kopie?n van de correspondentie die u met ons en/of de uitvoerder heeft gevoerd. Beschrijf nauwkeurig wat er is gebeurd, wat het standpunt van de uitvoerder en/of WOP is en wat u van dat standpunt vindt. Geef aan tegen wie de klacht gericht is en wat u verwacht om het probleem op te lossen.

 
     
 
Naar boven
 
  Gebruikersnaam
 
  Wachtwoord